środa, 20 sierpnia 2014

Wyniki konkursu

Rok temu rozpoczęłam pisanie tego bloga! Dużo się w ciągu tego roku zdarzyło. Kolejny raz jestem na Wyspie i to w Wymarzonym Domku! Życie jest piękne :)

Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Dostałam wiele bardzo interesujących zgłoszeń i niesamowicie miło było mi bliżej poznać  osoby, które mnie odwiedzają na blogu oraz dowiedzieć się, jak „Ania z Zielonego Wzgórza” wpłynęła na ich życie. Dziękuję za Wasze ciepłe słowa, sugestie i prośby. Bardzo pomogły mi one w przygotowaniach do tej podróży. 

Dzisiaj ma być ładna słoneczna pogoda, więc zaraz wyruszamy na plażę. Jednak zanim wyruszymy, wypada mi ogłosić, kto może się spodziewać przesyłki z prezentami z Krainy Ani z Zielonego Wzgórza :) :) :).

Nagrody konkursowe otrzymają:







Gratuluję Wam z całego serca i mam nadzieję, że ucieszy Was wszystko, co znajdziecie w tych przesyłkach.

Wszystkich Uczestników konkursu i Czytelników bloga pozdrawiam gorąco i dziękuję, że mi towarzyszycie w podróży na Wyspę Księcia Edwarda.

9 komentarzy:

  1. I ja przyłączam się do gratulacji i radości wygranych! Ja dzięki konkursowi też coś wygrałam, dowiedziałam się czegoś o sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "- Jestem po prostu oszołomiona - powiedziała Ania (Mariola). - Setki rzeczy chciałabym powiedzieć, ale słów na nie nie znajduję. Nigdy o tym nie marzyłam. Chociaż nie - raz marzyłam! Jeden jedyny raz pomyślałam sobie: "A co by było, gdybym miała najwięcej punktów?" Taka sobie cichutka nieśmiała myśl..."

    Cytat (z drobną, aczkolwiek dla mnie niezmiernie ważną, imienną modyfikacją) pochodzi oczywiście z mojej najukochańszej książki świata, w przekładzie Pawła Beręsewicza, s. 312.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))))))))) Najwazniejsze sie udalo! Zarowno Ani, jak i Tobie :)))) Gratuluje!!

      Usuń
  3. Mało mi serce nie wyskoczyło, jak przewijałam zdjęcia, ale... zobaczyłam tam swoje imię!! Naprawdę ostatnio moje życie to pasmo szczęścia! Dziękuję, Bernadko i z radosnym dreszczykiem czekam na nagrodę, jej! :))) Gratuluję też pozostałym dziewczynom! :)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie razem z Toba Magdo! Nagroda trafi w bardzo dobre rece :) Gratuluje raz jeszcze i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Przepraszam za chwilowe zaćmienie umysłu, ale uwierzyć nie mogę i muszę się dopytać zanim oszaleję ze szczęścia... Monika, znaczy, że ja? Naprawdę ja? Czy była jakaś inna Monika...? Ale wtedy napisałabyś o którą konkretne chodzi. O Boże nie wierzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Chodzi z cala pewnoscia o Ciebie Nikki! Potwierdzam, ze Monika Zwyciezczyni konkursu i Nikki to jedna i ta sama osoba :) Gratuluje z calego serca i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Thank you again Bernadeta. Was amazing being a winner & the package was so wonderful.

    OdpowiedzUsuń