czwartek, 28 sierpnia 2014

Nagrody :)


20 sierpnia ogłosiłam Zwycięzców konkursu, ale do teraz nikt do końca nie wie, co jest nagrodą... Dziś spakowałam 4 pudełka, które wyruszą niebawem do Polski i z wielką przyjemnością mogę zaprezentować nagrody, które przywiozłam z Wyspy Księcia Edwarda.










W paczkach przyjdą do Zwycięzców:

1. Jubileuszowy kubek przedstawiający Anię siedzącą na kapie przed Zielonym Wzgórzem (w ozdobnym pudełku)

2. Magnes na lodówkę z Zielonym Wzgórzem
3. Ołówek z ilustracjami z koreańskiej Ani

4. Czekoladki "Bosom Buddies" z Anne of Green Gables Chocolates
5. Zakładka do książki „Kindred Spirits”

6. Herbatka Ani z Zielonego Wzgórza
7. Nasiona kwiatów spotykanych na Wyspie Księcia Edwarda
8. Widokówka z Anią siedzącą na kapie i stemplami ze Srebrnego Gaju
9. Widokówka z Anią (zdjęcie: John Sylvester) ze stemplem z miejsca, gdzie znajdował się dom, w którym Maud napisała „Anię z Zielonego Wzgórza”
10. Mapa Wyspy Księcia Edwarda
11. Tegoroczny przewodnik Departamentu Turystyki po Wyspie Księcia Edwarda z przepiękną okładką przedstawiającą Mój Wymarzony Domek :)
12. Mapa miejsc związanych z Anią
13. Broszura o latarniach morskich na Wyspie
14. Kilka moich zdjęć

15. Zasuszone liście z Alei Zakochanych i Lasu Duchów
16. Piasek i kamyki z Wyspy Księcia Edwarda

Mam wielką nadzieję, że ucieszą Was te przesyłki. :)


Przyznałam też jedną nagrodę specjalną, którą otrzyma Agnieszka M.




Dodatkowo przygotowałam 3 zestawy pamiątek z Wyspy Księcia Edwarda dla osób, które promują „Kierunek Avonlea” na swoich blogach bądź stronach na Facebooku. Bardzo Wam dziękuję, że umieszczacie linki do blogu i zachęcacie swoich czytelników do odwiedzenia wraz ze mną Avonlea. Nagrody w postaci magnesu na lodówkę, długopisu i zakładki do książek otrzymują:

1. Pani Agnieszka Kuczyńska z blogu „Całe życie w podróży” 
2. Pani Beata Kobierowska z blogu  „Co warto czytać"  i Pani Agnes A. Rose z blogu „W Krainie Czytania i Historii" . Panie te są też autorkami wyzwania „Czytamy Anię"
3. Pan Grzegorz Gortat – poprzez swoją stronę na FB

Inez, Ela, Ania i Kamila, jako moje najwierniejsze Czytelniczki również mogą spodziewać się drobnych upominków z Wyspy Księcia Edwarda. :)

Pięknie dziękuję wszystkim, którzy czytają mój blog i kibicują naszym wyprawom. Dzięki Wam nasze pobyty na Wyspie są naprawdę wyjątkowe. Już dziś zapraszam na kolejną wizytę. Sądzę, że nie trzeba będzie na nią czekać cały rok... A w międzyczasie będę zamieszczać różne ciekawostki i dodatkowe zdjęcia, bo mam ich setki :).

15 komentarzy:

  1. Życie jest piękne! Tak się zaczytałam, że przeoczyłam pana rozwożącego pieczywo...Czyli na śniadanie mamy połówkę czerstwej bułki. W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak przekonać dzieci, że jeśli cierpliwie poczekają to za jakiś czas otrzymają wyjątkowe czekoladki. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ty nie zaniedbuj siebie i dzieci czytajac ten blog :) Nie mozna zyc mysla o czyms, co nadejdzie - trzeba zadbac i o cialo :) Pozdrawiam i mam nadzieje, ze dzis juz macie swieze pieczywo!

      Usuń
  2. Bernadko kochana, ja wiem i wszystkie to wiemy, że te kamienie, piasek i liście są cenniejsze, niż gdybyś nas złotem obsypała :) Dziękuję. Jestem wzruszona, że tak pięknie to wszystko zaplanowałaś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mysle, ze te najwazniejsze nagrody to piasek, kamyki i zasuszone liscie, ALE wierze, ze spodoba sie wszystko :). Posylam Wam przesylki, ktore po prostu sama chcialabym dostac. Pozdrawiam Cie Nikki serdecznie!

      Usuń
  3. Gratuluję wszystkim zwycięzcom pięknych nagród! Czuję się niezwykle wyróżniona i baaardzo się cieszę!!!!!!! Jednak nagrodą samą w sobie było móc uczestniczyć w Twojej wyprawie, za co raz jeszcze pięknie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie czytaniem, ale otrzymanie prezent z Wyspy ma wiele uroku :) Calusy!

      Usuń
  4. O mój Boże, co za cuda! Ręce mi drżą, gdy to piszę. Bernadko, jesteś... cudowna! Dziękuję! Och... ja... brakuje mi słów! Dziękuję. Teraz pozostaje mi niecierpliwie wypatrywać w oknie osoby z paczką :))))))))

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to najcenniejsze pudełko na Świecie , mój własny kawałek PEI :) Nie mogę się już doczekać. Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosze! Mam nadzieje, ze Ci sie Kasiu wszytsko w nim spodoba :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Już wiem, jak się czuje ktoś, kto dostał nagrodę, choć niespecjalnie na nią zasłużył. Tym serdeczniej dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez oczywiscie, ze zasluzyles Grzegorzu! :) Pozdrawiam i dziekuje raz jeszcze.

      Usuń
  7. [...] And then, for one glorious, supreme moment, came "the flash."

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń