wtorek, 14 maja 2019

Zakupy 2019

Już kilka tygodni temu ogłosiłam to na Facebooku, ale nie wszyscy mają tam konto, więc ogłaszam i na blogu. W 2019r. przewiduję trzy możliwości zakupu pamiątek z Wyspy — z dostawą pod koniec lipca, z dostawą pod koniec września i z dostawą pod koniec listopada. Poniżej przedstawiam ofertę wraz z cennikiem. Myślę, że po mojej majowej wizycie na Wyspie dołożę kilka dodatkowych przedmiotów, więc proszę Was o komentarze na temat tego, co jeszcze ewentualnie by Was interesowało.

Zamówienia proszę składać poprzez formularz kontaktowy.

# 1 Kubek z Ania na kocu przed Zielonym Wzgórzem w ozdobnym pudełku
Cena: 53 zl + koszty przesyłki na terenie Polski (około 15 zł)



# 2 Kubek z Anią trzymającą książkę (w pudełku)
Cena 50 zł + koszty przesyłki na terenie Polski (około 15 zł)




# 3 Kubek Zielone Wzgórze
Cena: 27 zł + koszty przesyłki na terenie Polski (około 15 zł)




# 4 Książka "Anne of Green Gables" opublikowana przez krewnego autorki George'a Campbella. Przedruk wydania z 1908r. w takiej samej szacie graficznej.
Z autografem George'a Campbella. 
UWAGA: książka jest po angielsku
Cena: 100 zł (w tym jest już wliczona przesyłka)




# 5 Magnes Ania z książką przed Zielonym Wzgórzem
Cena: 15 zł + koszty przesyłki na terenie Polski (około 6–7 zł)




# 6 Magnes Ania przed Zielonym Wzgórzem na kocu
Cena: 15 zł + koszty przesyłki na terenie Polski (około 6–7 zł)




# 7 Bombka "Zielone Wzgórze"
Cena: 50 zł + koszt przesyłki na terenie Polski (około 15 zł)




# 8 Bombka "Pokrewne Dusze" 
Cena: 50 zł + koszt przesyłki na terenie Polski (około 15 zł)




# 9 Bombka "Ania na kocu przed Zielonym Wzgórzem"
Cena: 50 zł + koszt przesyłki na terenie Polski (około 15 zł)




# 10 Ozdoba choinkowa "Ania z Zielonego Wzgórza"
Cena: 30 zł + koszty przesyłki na terenie Polski (około 8 zł)




# 11 Lalka pluszowa 21 cm
Cena: 50 zł + koszt przesyłki na terenie Polski




# 12 Lalka 30 cm
Cena: 60 zł + koszt przesyłki na terenie Polski




# 13 Zakładka “Ania na kocu przed Zielonym Wzgórzem”
Cena: 4 zł + koszt przesyłki na terenie Polski




# 14 Zakładka “Pokrewne Dusze”
Cena: 4 zł + koszt przesyłki na terenie Polski







25 komentarzy:

  1. Dzień dobry :) Myślę że nie jedna osoba coś wybierze. Miły poniedziałek się zapowiada bo weszłam na bloga A tu nowy wpis. Pozdrawiam majowo asia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bernadetko,
    przypadkiem znalazłam w necie te zdjęcia.Oba mają tagi 1984 August green Gables Cavendish. Na pierwszym jest miniaturowa wersja domu z Cavendish (nieco większa niż dzieci stojące obok). Na drugim sam dom z dodatkowymi drzwiami, których nie widziałam na żadnym innym zdjęciu tego miejsca.
    czy ta miniaturka może być w Cavendish?

    https://farm5.static.flickr.com/4234/35099649045_20e24bd514_b.jpg

    https://farm5.static.flickr.com/4240/34712866370_dd1373de9b_b.jpg

    i jeszcze jedno ale z czasów wcześniejszych, to już na pewno nie w Cavendish
    https://farm5.static.flickr.com/4356/36407663193_dd040a7dfd_b.jpg

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo! Ale super znaleziska! Widac, jak zmienialo sie Zielone Wzgorze. Tych drzwi z przodu nie widzialam chyba wczesniej. Zapytam znajomych wielbicieli, czy wiedza cos na temat miniatury :)

      Dziekuje z calego serca za podzielenie sie ze mna tymi skarbami!

      Moc pozdrowien!

      Usuń
    2. W 1997 r był pożar, może tak wyglądało" Zielone Wzgórze" przed tą datą-
      Z dodatkowymi drzwiami i bez zielonego trójkącika nad drzwiami.
      Przypominam sobie też stare zdjęcia niektórych pomieszczeń - też były inne ot tych obecnych.
      Agnieszka

      Usuń
  3. I jeszcze jedno pytanie w związku z tym artykułem:)

    https://www.theguardian.pe.ca/news/local/granddaughter-of-lm-montgomery-thrilled-to-see-new-interpretive-centre-in-cavendish-taking-shape-287276/
    Napiszesz nam co się tam zmieniło?
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, napisze :) Musze ogarnac materialy. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Wspaniałe pamiątki Bernadko .Sądzę , że każdy kto zakupi jeden z tych przedmiotów , na pewno będzie szczęśliwy . Tak jak ja jestem szczęśliwy , z posiadania tego pięknego kubeczka z Anią . Serdecznie Pozdrawiam .Krzysiek .

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie, no to mi się udało tutaj zalogować... jeśli chodzi o pamiątki, ja tam coś już zamawiałam, ale nie pamiętam, czy zamawialam ten kubeczek #15 Ania z Wyspy, jesli tak, to już nie dodaję, ale jeśli nie, to zamawiam odrazu 2 takie same...Bardzo dziękuję...Pozdrawiam ciepło. Remika

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy zalapalam się na cos? Jestem tu nowa i weszłam przypadkiem... 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku juz niestety nie, ale w przyszlym bedzie taka mozliwosc :)

      Usuń
  7. Bardzo chętnie kupiłam bym taki kubek ...

    OdpowiedzUsuń
  8. A proszę podpowiedzieć w jaki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę napisać gdzie znajdę formularz do zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam chciałbym zamówić ten pierwszy kubeczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tym roku nie realizuje zamowien, gdyz nie udalo mi sie pojechac na Wyspe. W przyszlym roku, jesli granica zostanie otwarta, bedzie taka mozliwosc. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Witam
    Czy jest możliwość w tym roku zamówić kubek?
    Ten pierwszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o informację kiedy będzie można kupić ten pierwszy kubek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzien dobry! Niestety nie wiem tego :( Granica nadal zamknieta. Jesli w tym roku bedzie taka mozliwosc, pojawi sie wpis na blogu i na stronie na Facebooku. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Witam. Pewnie na kubki nie ma co liczyć a zakładki do książki? Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze skontaktowac sie przez FB. Mam jeszcze jakies zakladki. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Chyba nie dotarła moja odp . Nie mam FB więc nie jestem wstanie się tak skontaktować. :(

      Usuń
    3. Po prawej stronie na blogu jest mozliwosc wyslania wiadomosci, na ktora bede mogla odpisac. Trudno poprzez komentarze ustalac zakup czegokolwiek, wiec jesli nie ma mozliwosci poprzez FB, jedyna inna droga to ta, ktora jest tutaj na blogu - formularz kontaktowy.

      Usuń