środa, 1 lipca 2020

Wirtualna wycieczka do Avonlea

Witajcie w lipcu, a dokładnie 1 lipca, w Dniu Kanady. W marcu rozpoczęłam pisanie mojego „Subiektywnego przewodnika po Avonlea”, którego kontynuację planuję w najbliższym czasie. Dziś jednak chciałam pokazać Wam filmik, który pokazuje część miejsc związanych z Anią, L.M. Montgomery i jej twórczością, a który powstał dzięki mojej współpracy ze znaną i cenioną badaczką życia L.M. Montgomery — Carolyn Strom Collins. Filmik stworzony został w ramach wirtualnej konferencji poświęconej LMM, która odbyła się w ubiegłym tygodniu w miejsce konferencji odbywającej się co dwa lata w Charlottetown. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ta wirtualna podróż.


8 komentarzy:

  1. Kraina dla nas szczęściem płynąca. Dziękuję za przybliżenie miejsc drogich mojemu sercu i wielu z nas. Pięknie było przenieść się w te miejsca, które są tak bardzo związane z Anią, a przede wszystkim z L. M. Mongomery. Spokojny i śliczny przekaz uroczej przyrody i niezwykłości Wyspy Ksiecia Edwarda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniały! Będę do niego wracać nie raz... :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały filmik Bernadko.Jużwcześniej go oglądałem, kiedy umieściłaś go na Oczywiście rozpoznałem Twoje zdjęcia.A tak nawiasem, dziękuję,że dzięki Tobie poznałem Emilkę.Pozdrawiam serdecznie.Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry! Pod wpływem "Maryli z Zielonego Wzgórza" postanowiłam odświeżyć sobie powieści LMM i poszerzyć trochę swoje informacje - tak trafiłam na tego bloga i nie mogę się oderwać. Gdyby nie małe dzieci i praca, czytałabym w zasadzie non stop :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mam szanse na zakup bombki które przygotowane zostały w 2019?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie uda mi sie wyslac bombki na czas. Kilka dni temu wysylalam paczke do Polski i moglam ja wlozyc do zbiorowej paczki, ale teraz jest juz za pozno. Jesli nie zalezy na czasie, to moge wyslac w kolejnej paczce. Najlepiej kontaktowac sie ze mna przez FB (profil: Kierunek Avonlea) lub przez Formularz Kontaktowy, ktory jest po prawej stronie bloga (trzeba zjechac nizej, znajduje sie tuz nad "Popularnymi postami"). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Czy mam szanse na kupno bombki świątecznej z motywem z Ani z Zielonego Wzgórza?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny film! Szkoda, że nie ma polskich napisów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń