niedziela, 26 stycznia 2014

Fotoblog

Stało się! Założyłam kolejny blog o Zielonym Wzgórzu. :) Tuż po powrocie z Wyspy Księcia Edwarda zastanawiałam się nad angielską wersją niniejszego bloga, ale niestety nie zabrałam się wówczas za nią. W miarę pojawiania się nowych wpisów oddalałam się od tego pomysłu, który jednak powrócił na początku tego roku. Trochę znudziło mi się odsyłanie cudzoziemców do blogu związanego z książką, której tytuł po włączeniu translatora tak bardzo odbiega od tytułu w oryginale. Czasem z ciekawości sama spoglądałam na te tłumaczenia i włos mi się jeżył na samą myśl o tym, że wiele osób otrzymuje właśnie taką wersję. Powstał więc blog z myślą o tych osobach, które nie znają j. polskiego, a które chętnie pooglądają sobie zdjęcia z miejsc związanych z Anią i LM Montgomery. Jest to typowy fotoblog z niewielką ilością słów i mnóstwem zdjęć. Wielu z nich nie zamieszczałam na tym blogu – zapraszam zainteresowanych do odwiedzenia fotoblogu. :)
 

 
Planuje jeszcze kilka dodatkowych wpisów. :) Warto więc regularnie zaglądać na Zielone Wzgórze. Serdecznie zapraszam.


Non-Polish Speakers visiting this blog are kindly asked to visit my photoblog in English:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz