wtorek, 5 listopada 2013

Zaproszenie

Już 23 listopada rozpocznie się Aukcja Charytatywna na Allegro, której jestem organizatorką, a w której pomaga mi wiele wspaniałych osób. Zapraszam wszystkich, którzy interesują się Anią z Zielonego Wzgórza, gdyż właśnie z myślą o Wielbicielach Ani przygotowałam kilka przedmiotów na aukcję. Mam nadzieję, że znajdą one nabywców wśród licznej grupy Sympatyków Ani i Lucy Maud Montgomery.

Kilka tygodni temu napisałam na tym blogu, iż będzie można powalczyć nawet o słoik z piaskiem z Wyspy Księcia Edwarda wraz z czerwonym kamykiem. Przemyślałam jednak sprawę i wydaje mi się, że ten fant powinien trafić do kogoś, kto bardzo by go chciał. Wśród wszystkich, którzy zgłoszą w komentarzu chęć otrzymania słoika z czerwonym piaskiem z Wyspy, wylosuję jedną osobę, która dostanie ten prezent prosto z Wyspy Księcia Edwarda. Zapraszam więc do pozostawienia komentarza i udziału w zabawie :) Wszystkich zapraszam również na zwiastun naszej aukcji – mamy sporo naprawdę interesujących przedmiotów.


Zwiastun aukcji na youtube: http://www.youtube.com/watch?v=VtLCOiK6vrk
 
 

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Przyjelam zgloszenie i zycze powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  2. To i ja się zgłaszam i życzę wszystkim powodzenia :) Monika G-m

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłabym zaszczycona mogąc brać w losowaniu piasku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja także się zgłaszam, z ogromną radością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam zwiastun aukcji i już nabieram apetytu... :) Piękne przedmioty. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!! Staralismy sie o stworzenie atrakcyjnej aukcji i mam nadzieje, ze bedzie piekna walka o przedmioty :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ania towarzyszy mi od dzieciństwa. Była pierwszą przeczytaną przeze mnie książką i do teraz czytałam wszystkie dziesięć tomów kilka razy. Czytając Anię mam wrażenie, że odwiedzam starą, dobrą i mądrą przyjaciółkę. Za każdym razem znajduję w tych powieściach coś nowego, odkrywam jakieś prawdy. Posiadać kawałek piasku i kamyczek - to byłoby szczęście nie do opisania. Aż mi się łezka kręci w oku na samą myśl. Dlatego modlę się gorąco, bym miała szczęście w tym losowaniu. Bo oczywiście się do niego zgłaszam! Pozdrawiam serdecznie,Patrycja Żurek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak samo moglabym ja napisac na temat mojej przygody z "Ania". Jesli nie poszczesci Ci sie w losowaniu, to i tak znajde sposob, abys miala kawalek Wyspy :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Bardzo serdecznie dziękuję. Kawałek Wyspy - to naprawdę byłoby coś!

      Usuń
    3. A w ogóle to chciałam powiedzieć, że ogromnie się wzruszyłam tą odpowiedzią. Bernadeta :*

      Usuń
    4. Czekam na adres Patrycjo :) Kawalek Wyspy jest juz Twoj. We wpisie "Wyniki losowania" znajdziesz odpowiedz, dlaczego jest Twoj. A adres prosze przeslij na: info@choosinghope.org
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. A ja nie wezmę udziału, bo wierzę, że kiedyś sama tam pojadę ;)

    OdpowiedzUsuń