wtorek, 29 października 2013

Aukcja, aukcja

Dziś bardzo krótki wpis, bo siedzę po uszy w sprawach aukcji, która już wkrótce na Allegro. :) Dostałam jednak projekt kalendarza od jednej z Adopcyjnych Mam i pomyślałam, że właśnie tutaj powinnam go zamieścić. Już bardzo niedługo będzie można powalczyć o ten piękny (proszę wybaczyć mi ten zupełny brak obiektywizmu) kalendarz, dzięki któremu każde miejsce nabierze atmosfery Avonlea i Zielonego Wzgórza. Mam nadzieję, że jakiś prawdziwy wielbiciel Ani wygra ten śliczny kalendarz (znów brak obiektywizmu :)). Kalendarz ma format A3, więc jest sporych rozmiarów.
 
 











 
 
Pani Sylwia Kaczmarska ofiarowała na aukcję swoją ilustrację do „Ani z Zielonego Wzgórza”. Ilustracja jest z autografem. Sama szykuję się do walki o nią. Wiem, że nie będzie łatwo...
 

 

6 komentarzy:

  1. Aż dech zapiera od tych "cudności" przeznaczonych na aukcję. Pani Sylwia Kaczmarska dokonała pięknego przeobrażenia Ani, co nie było wcale łatwe. Teraz otworzyła swoje serce na potrzeby zambijskich dzieci. Nic tylko brać przykład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo podoba mi sie ta ilustracja :) Bedzie walka :)

      Usuń
  2. Prześliczne przedmioty! Już czekamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bernadko Bardzo mi się podoba ten kalendarz , tylko szkoda że nie aktualny :( ach ten czas okrutnie pędzi, inicjatywa słuszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sie wtedy sprzedal, ale byc moze pora pomyslec o nowym :)

      Usuń
    2. Bernadko z twoimi autorskimi zdjęciami ,kalendarz śladami Ani , świetny pomysł :)

      Usuń